hemsedal

                   
              (har inte tagit alls många kort, efter som jag inte vill ha med mig kameran i backen:( )

hej hej! ligger i sängen i hemedal nu och är helt slut efter flera dagar av skidåkning! förlåt att jag inte har uppdaterat, men jag har inte orkat och har knappt haft på datorn.
i måndags hade vi strålande sol, i går snöa de och idag har de varit lite för varmt för att backarna ska bli bra.. så vi har än så länge inte haft så jätte bra väder. lös snö - dåligt fäste - mycket ramling - helt mörbultad! hahah

eftersom de inte har varit så toppen väder här i år så har jag och johanna planerat att vi ska åka till alperna nästa år (; någon som har varit där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0