pyssel

sitter och försöker få tag i min vän emma dom inte svarar, seegt! haha hon ska komma hit ikväll så ska vi mysa och se på melodifestivalen. Sibel är med idag och har lyssnat lite på hennes låt och den verkar as bra! Sen vet jag inte många mer som ska vara med förutom pernilla wahlgren och de är bara pinsamt att hon ska va med!
Idag skulle jag egentligen ha åkt pulka med klasskamrater men så regnar de så vi ställde in de :( så får bli någon annan gång.
så åkte med mamma och pappa in till torp och handla mat fick även med mig ett armband hem som jag hade en idé till min kavaj. Så när jag kom hem satte jag och pyssla med det.
Resultatet, HISS/DISS?


Kommentarer
Postat av: Ana

en riktig hiss!

själva smycket var sjukt snyggt, tummen upp för kors :D

2010-02-27 @ 17:10:50
URL: http://anarodrigues.blogg.se/
Postat av: Olivia

Var har du köpt armbandet? :)Jättefint!!

2010-03-02 @ 16:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0