onsdag


Foto: Pauline Andersson (jag) Modell: Johanna
Canon 500D + Canon EF-S 18-55mm


hello:) Kande mig halv dålig i morse När jag skulle gå till skolan men gick ändå så var med på idrotten och svenskan men sen kande jag mig så konstig så jag va tvungen till Att ta bussen hem. Så nu sitter jag hemma och kollar på tv:) senare ska jag till ungdoms mottagningen för Att ta sprutan mot livmoder halscancer, nervös är skiit Verkligen hatar sprutor! nu ska jag nog gå och baka vitkladd kaka! Hoppas bara vi har vit choklad (tvivlar på de) annars får jag göra de efter sprutan;) Pusss
p.s de blir väldigt många bilder på johanna nu hoppas ni överlever, hah. d.s 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0