vår väder


                                                       Foto: Jag Modell: Jag

hello :) idag har det varit jätte fint väder ute så har inte suttit så mycket vid datorn. Jag vakna halv tio i morse vilket är väldigt tidigt för mig brukar alltid lägga mig och somna om när jag vaknar så tidigt men idag såg jag att de va så fint väder ute så jag gick upp! åt lite frukost och plugga lite sen tog mig en lång promenad och när jag kom hem så satt jag mig ute med familjen  och grilla, om de inte hade varit så mycket snö så hade jag sagt att de va vår nu!
Ikväll kommer emma och vi ska se på melodifestivalen, kanske göra pannkakstårta och äta massa gött :d
puss

Kommentarer
Postat av: jb

så fiiiin är du! <3

2010-03-13 @ 16:37:23
Postat av: Jennie

söt bild :)



och gott med pannkakstårta! Hoppas ni gör de :)

2010-03-13 @ 17:18:20
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Amanda

du tar så härliga bilder pauline :)

2010-03-13 @ 19:35:30
URL: http://amandamedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0