summerland


(hmm, vad tycker ni om min tillfälliga mobil? själv tycker jag de är en plågsam död..)

hej hej, idag har jag hunnit med en massa saker, va väl för att  jag vakna klockan åtta (!),
vid tio tiden la jag mig och sola en liten stund, sen åkte jag ut till stan för jag emma och några till skulle köpa glass utav lina :) sen åkte jag med mamma och pappa hem igen och då la jag mig och sola igen en stund, men de blev så jäääkla varmt så jag fick med mig johanna ner och ta årets första dopp! och de va faktiskt inte lika kallt som jag trodde! :D

 nu ska jag  gå och duscha senare ska jag åka och grilla med några vänner, pusssss


Kommentarer
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Håhåjaja, en gammal hederlig 3310. Då kan du ju spela Snake! :D

2010-05-27 @ 18:34:29
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0