påväg hem!

hej hej! tänkte bara säga att jag lever haha 
just nu sitter jag i bussen påväg hem från stockholm och har gjort det i snart fem timmar... så de börjas kännas i rompan, hahha.  jag har haft tillgång till internet under hela resan men jag har inte haft någon tid! vi har haft fullt upp hela tiden och när vi äntligen kom till lägenheten på kvällarna så va vi helt slut! 
men vi har haft kanon kul i stockholm de här fyra dagarna! jag kommer att lägga upp mer bilder under helgen.
pusss ♥

p.s uppdateringen imorgon kommer antlgligen inte vara så hög heller på grund av att jag ska joba och sen tycker emma att det är så roligt att åka buss så vi ska ta oss en tripp till göteborg för att se Winters bone eller va den nu hette d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0