soo last year

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

japp!


Har du några nyårslöften?

nope, ingen idé hahah


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nej


Vilka länder besökte du?

Spanien och Norge

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

8 Maj, va och kollade Lady gaga i globen då med den bästa ♥

 

Vad var din största framgång 2010?

gick ut med mycket bra betyg i nian?

 

Största misstaget?

inget jag vill ta upp i bloggen.


Bästa köpet?

min kamera med tillbehör och konsert biljetterna till lady gaga

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat, äter för mycket ute!


Gjorde någonting dig riktigt glad?

resor, familjen och vänner.

 


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Bad romance - Lady gaga

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

-

 

Vad önskar du att du gjort mer?

tränat mer.

 

Favoritprogram på TV?

grey's anatomy, nikita och vampyre diare

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

oj de kommer jag faktiskt inte ihåg

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 

vet faktiskt inte, försöker klä mig de jag tycker är snyggt.


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: så kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D

2011-01-02 @ 18:07:07
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0