If I could turn back time and make you stay


                                                  foto: Jag Modell: Johanna

hola:) blev lite gles uppdatering igår eftersom jag var och träna och sen när jag satt kom hem jag och redigera bilder hela kvällen.
Idag har de inte hänt speciellt mycket, har varit i skolan som vanligt, fick redan på hur de gick på Nationella Provet i svenska idag, och jag är faktiskt jätte nöjd, trodde inte de gick så bra :D
ikväll börjar äntligen Grey's Anatomy igen! weei: D har längtat så himla mycket efter den serien. absolut den bästa serien!

Kommentarer
Postat av: jb

redigeringen var fin men tyvärr ser ja tjock ut! <3

2010-03-03 @ 18:56:02
Postat av: Amanda

Johanna är för fiin,

och mysig blogg du har pauline! :)

2010-03-03 @ 19:42:03
URL: http://amandamedk.blogg.se/
Postat av: Ana

jb är skitsnygg! och du tar sjukt fina bilder pauline verkligen, du får gärna fota mig någon gång och redigera mig lite snyggt :D haha

2010-03-03 @ 22:02:18
URL: http://anarodrigues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0