love is forever


photo: me ( tog en spontan bild på min bror för några veckorsedan, resultatet ser ni ovan)
 

idag sluta jag tidigt från skolan vilket var väldigt skönt, så när jag kom hem tog jag de lugnt och sola lite ( även om solen försvann hela tiden försökte jag få lite sol) så för en stund sen kom jag hem efter en jätte härlig kvälls promenad med evelina och nathalie, hur varmt som helst var det, va även nere vid vattnet och kände på de och de var förvånansvärt varmt! så imorgon efter skolan ska vi dra till sjön för att sola och bada :)

nu ska jag hoppa in i duschen, pussss



Kommentarer
Postat av: A N N A :)

Muse är bäst :D

2010-05-27 @ 18:26:39
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0