godnatt ♥

DIN STIL:
Du skulle inte klara dig utan din/dina:
convirse! Dom passar till allt, älskar dom verkligen!
Alla behöver minst: ett halsband med många kedjor som piffar upp alla dina outfits.
Du överanvänder gärna: Min transparent blus från bikbok, älskar den!
Du tycker att alla utom du passar i: Kort t-shirt med höga short/jeans!
De som är snyggast i världen, men som du aldrig använder är: Kort t-shirt så man visar lite ut, synd bara att man har för mycket fett..
Ditt senaste inköp inom modet: ett par prickiga strumpbyxor, som jag älskar
Ditt nästa inköp inom modet:  En klänning till ”balen” och någon fräck t-shirt
Till sommarn vill jag ha:
höga shorts någon fräck t-shirt och oversize väska
Stilikonen är: hmm, jag vet inte riktigt men bla mary-kate olsen  
Jag sover i:  pappas t-shirt
Jag blir avundsjuk på folk som har en stil som säger:  de här slängde jag på mig utan att tänka mig för.  
Jag shoppar helst på:  h&m, bikbok monki och weekday
Jag skulle aldrig dra på mig: ett par mjukisbyxer och sedan gå till skolan! De är typ de fulaste jag vet!

KILLAR:
Klädstilen spelar roll för:
för att man vill se att de har anstängt sig för att se bra ut
Killars stil skall helst vara: De spelar ingen roll, men jag tycker att personligheten ska speglas lite i stilen
Jag tittar först på:  håret kläderna och ansiktet
De viktigaste är: att han bryr sig och kan var rolig men också seriös
För att: vem vill ha en kille som inte bryr sig?
Hur många kändiscrusher har du haft?
De är faktiskt inte så många, men just nu är jag mitt inne i en! HAH nämen hur kan man inte smälta lite varje gång man ser den här skönheten?

DIN STIL:
Du äter småäter helst:
 kladdkaka, banan och vattenmelon
På mackan har du: philadelphia ost  med paprika smak, mums
Du dricker helst: mjölk eller apelsin juice
Till frukost äter du:  oftast macka, men ibland kör jag även på gröt, mums!
Favoritsnacks: glass såklart! Skulle inte kunna överleva utan glass hahah
Jag avskyr:  tomat och kaviar! FY F*N VA VIDRIGT
Jag borde egentligen äta mer: äter nog de mest men skulle nog vara grönsaker
...och mindre: godis och frukt ( äter fruktansvärt mycket frukt, haha)
 
MINA VÄNNER: 
Får mig att:
må bra, skrattar alltid med mina vänner! Men vi kan också vara seriösa och prata om allvarliga saker.
Vi brukar:  åka på någon lite utflykt, mysa hemma och kanske drar vi till någon fest
Dom gillar mig för att jag: hmm ingen annaing hahah
Man ska inte: snckar skit, usch va jag hatar de.
Den perfekta vännen: märker när något är fel och frågar hur de är.
Om jag skulle beskriva mina vänner på ett sätt skulle jag säga: galna, mysiga, skrattiga

DU:
Vill bli:
helst skulle jag vilja bli cancer läkare men jag orkar inte gå natur på gymnasiet (haha) så nu har jag bestämt mig för att jag ska söka in till polis högskolan när jag har gått ur gymnasiet.  
För att: för att jag vill göra skillnad ( ojoj, va djup jag blev)
Drömmer om: en perfekt kille ett bra jobb och två små fina barn
Skulle kunna äta en levande padda för att: bli 18!
Längtar efter:  Sommarlovet, mysiga grillkvällar vid vattnet med dom bästa
Älskar: Sommarkvällar, att fota, mina vänner
Hatar: sjukdomar
Vill bli sedd som: snäll, omtänksam och rolig såklart
En sen sommarkväll vill jag: sitta vid vattnet och grilla med ett underbara vänner
Min konstigaste tvångstanke är:  jag kan inte gå på ett trappsteg i våran trappa, inte gå på a-brunnar mfl
På tv ser du helst: Vampire Diaries, greys anatomy, vänner och how I meet youre mother
Favoritfilmen är: har väldigt många men de tre bästa är såklart, twilight, new moon och remember me.
Favoritboken är: twilight serien, har läst den tre gånger!
Favoritlåten är: just nu, lady gaga – teeth och john meyer – who says
Din favoritplats är: Thailand, ååh bästa stället! Sen älskar jag även malmö hoppas jag kan övertala mamma att vi kan åka dit i år igen!
Du skulle vilja åka till: till såå många ställen men bl.a. Thailand, New York, Australien och alperna (med brädan i högsta hugg!)  

Du vill just nu: sova!


Gör samma lista du och länka inlägget så jag kan få läsa :)


Kommentarer
Postat av: Emmma

man är ju lite bäst som skapade listan ;)

2010-04-27 @ 16:25:40
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0