gymnasieval?



har precis varit inne och kollat om jag kom in på media som jag sökte till i februari, och de gjorde jag. dock ska jag inte gå de, hur gärna jag än vill! för jag orkar inte gå upp halv sex varje dag och sen komma hem fem halv sex på kvällen "/

så jag har bestämt mig för att jag ska gå samhäll ist! ( sa innan att samhäll dör jag hellre än att gå, HAHA!) de verka faktiskt ganska bra. ett STORT plus är ju att man kommer få egna datorer och så kanske samhäll ska ha en ledig dag i veckan! weii.

Vad ska du välja för gymnasium?

Kommentarer
Postat av: jennifer

ESTETTTTT, GÅ ESTET :D, dans!! ;)<3

2010-04-20 @ 17:39:07
URL: http://jenniferbratell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0