en "dag" i fjälla

känner att jag inte så bra på att uppdatera.. men de är ju lov och jag har inte tid att sitta vid datorn.
Idag på morgonen ringde farmor och fråga om jag vill komma upp på middag, självklart ville jag de finns inget godare än farmors mat!
Senare åkte jag johanna och emma till fjälla för att åka pulka, blev dock inte mycket till pulka åkning eftersom de va så jobbigt att gå upp för backen så vi åkte bara en gång och satte oss och grilla korv ist, haha! :D efter en stund frös vi så mycket att vi va tvungna att ringa farmor så hon kunde köra hem oss, då satte vi oss och kolla på "sommaren med göran" och "the ugly truth", just du är the ugly truth en utan favorit filmen innom komedi, helt jävla underbar är den, går inte att sluta skratt! haha :D
Nu har jag suttit och gott igenom lite bilder på min bror och jag är faktiskt riktigt nöjd ( med några iaf), men vill dock inte lägga upp dom eftersom vill inte att han ska va ute på nätet. :)
puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0